Застосування багатодвигунного тягового електропривода і удосконалення процесів керування, дозволяє зменшити витрати енергії та покращити статичні і динамічні характеристики транспортних засобів. Застосування автономного джерела електричної енергії із функцією накопичення електричної енергії дозволяє в режимах гальмування накопичувати електричну енергію і в подальшому використовувати її для розгону і руху транспортного засобу.Розробка призначена для модернізації автобусного парку з метою впровадження економічного тягового електропривода, який забезпечує зменшення витрат енергії на перевезення пасажирів, зменшення викидів шкідливих для здоров’я людини вихлопних газів і покращення екології.
Застосування енергозберігаючої електромеханічної системи приводу транспортного засобу з накопичувачем електричної енергії на міському транспорті буде сприяти покращенню екологічної ситуації в містах, значно покращить якість керування транспортними засобами. Поповнення запасу електричної енергії в нічний час буде сприяти більш рівномірному навантаженню мережі живлення, і як наслідок, зменшенню кількості аварій, обумовлених перенавантаженням міської мережі живлення.
Розроблено функціональну схему енергозберігаючої електромеханічної системи приводу транспортного засобу з накопичувачем електричної енергії, конструкцію механічної частини трансмісії, проведено дослідження роботи основних систем на математичних моделях.
Розроблена технологія охороняється патентом України.