Психологія реклами

ID: 8496
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2018.
Кількість кредитів ЄКТС: 
2.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
12 годин лекційних занять та 12 годин лабораторних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни: оволодіння здобувачами основними положеннями психології реклами як галузі психологічної науки, показати можливості використання рекламно-психологічних знань у психологічній практиці, формувати уміння та навички інформаційно-аналітичної діяльності в галузі психології, розвивати професійне мислення та сприяти професійному зростанню.
Завдання дисципліни: розкрити зміст основних понять і термінів, що використовуються у сучасній рекламній діяльності; вивчити основні уявлення про функціонування сучасного ринку реклами; оволодіння знаннями практичного застосування технологій світової і вітчизняної практики реклами; розглянути специфіку, функції та окремі елементи впливу на цільову аудиторію; визначити місце та роль реклами в системі управління суспільною свідомістю; визначити етичні проблеми психології реклами.
 
 
Основні результати навчання
 
Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
Уміти використовувати результати проведеного аналізу ля синтезування отриманої інформації.
Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди.
Демонструвати знання категоріально-понятійного апарату психології.
Демонструвати обізнаність предметної області суміжних спеціальностей (соціологія, соціальна антропологія, соціальна педагогіка).
 
  
Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
 
Л – лекційні заняття; ПЗ – практичні заняття; СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти; МКР – модульна контрольна робота; К – консультації.
 
 
Тематика та види навчальних занять
 
1 тиждень.
Л1. Психологія реклами як галузь психології, основні поняття і визначення.
СРС. К.
 
2 тиждень.
ПЗ 1. Психологія реклами як галузь психології, основні поняття і визначення
СРС. К.
 
3 тиждень.
Л2. Психологія реклами на рубежі XIX-XX століть.
СРС. К.
 
4 тиждень.
ПЗ 2. Вивчення феномена реклами в соціальній і економічній психології.
СРС. К.
 
5 тиждень.
Л3. Відчуття в умовах рекламних впливів.
СРС. К.
 
6 тиждень.
ПЗ 3. Психологічні характеристики і проблеми сприйняття рекламних матеріалів.
СРС. К. 
 
7 тиждень.
Л4. Увага, пам'ять та емоції в рекламі.
СРС. К.
 
8 тиждень.
ЛЗ 4. Мислення і уява в рекламі.
СРС. К.
 
9 тиждень.
Л5. Мотивація споживчої поведінки.
СРС. К.
 
10 тиждень.
ПЗ 5. Психологічний вплив в рекламі і проблема вибору 
СРС. К.
 
11 тиждень.
Л6. Прийоми і методи прихованої реклами.
СРС. К.
 
12 тиждень.
ПЗ 6. Моделювання психологічної структури рекламних впливів.
СРС. К. МКР
 
 
Самостійна робота
 
Самостійна робота складає 36 годин. Розподіл зазначеної роботи: підготовка до лекційних занять – 12 годин; підготовка до практичних занять – 24 години.
 
 
Процедура оцінювання
 
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна складається з одного семестрового модулю. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 1 модульну контрольну роботу. Модульна контрольна робота виконується у письмовій формі та складається з теоретичної частини (у формі тестових запитань) та практичної частини (у формі 2 завдань). Максимальна оцінка за правильне виконання теоретичної частини становить 20 балів, практичної частини – 20 балів. 
Семестровий модуль № 1
ПЗ1. Оцінка за виконання – 10 балів (1 тиждень).
ПЗ2. Оцінка за виконання – 10 балів (2 тиждень).
ПЗ3. Оцінка за виконання – 10 балів (3 тиждень).
ПЗ4. Оцінка за виконання – 10 балів (4 тиждень).
ПЗ5. Оцінка за виконання – 10 балів (5 тиждень).
ПЗ6. Оцінка за виконання – 10 балів (6 тиждень).
МК2. Модульна контрольна робота – 40 балів (12 тиждень).
Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. 

 
Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.
 
Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.
 
Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».
 
Складання/перескладання модулів, заліку – за встановленим деканатом розкладом.
 
Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час розв’язання МКР забороняється користуватись будь-якими літературними джерелами.