PR-технології в соціальній роботі

ID: 8494
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2018.
Кількість кредитів ЄКТС: 
2.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
12 – годин лекційних занять; 12 – годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни: формування знань та вмінь на теоретичному та практичному рівні в сфері Public Relations відповідно до завдань соціальної роботи. 
Завдання дисципліни: ознайомлення з основами теорії PR; опрацьовування методів дослідження громадської думки та діагностики соціальних проблем; розроблення власного соціального проекту з використанням PR-технологій. 

Основні результати навчання

Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок; 
Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією); 
Вміти виявляти і залучати ресурси особистості, соціальної групи та громади для виконання завдань професійної діяльності; 
Складати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів соціально-психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, тренінгів відповідно до запиту. 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

Л – лекційні заняття; ПР – практичних заняття; СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти; МКР – модульна контрольна робота; К – консультації.

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень 
Л1. PR-діяльність як наука та її роль у суспільстві.
СРС, К.

2 тиждень 
ПЗ.1. PR-діяльність та історія становлення PR в соціальній роботі. 
СРС, К.

3 тиждень
Л2. Реклама як елемент PR Основні уяви щодо реклами та її ролі у сучасному суспільстві.
СРС, К.

4 тиждень
ПЗ.2. Соціальна реклама як соціальна комунікація.
СРС, К.

5 тиждень
Л3. Соціальна реклама як соціальний інститут.
СРС, К.

6 тиждень
ПЗ.3. Засоби пропаганди.
СРС, К.

7 тиждень
Л4. Основні поняття стосовно громадської думки. Поняття «громадське», «громада», «громадська думка».
СРС, К.

8 тиждень
ПЗ.4. Структура, зміст та особливості громадської думки. 
СРС, К.

9 тиждень
Л5. Основи теорії комунікації. 
СРС, К.

10 тиждень
ПЗ.5. PR як система комунікації в соціальній сфері. 
СРС, К.

11 тиждень
Л6. PR-технології в роботі зі ЗМІ.
СРС, К.

12 тиждень
ПЗ.6. Етапи PR-діяльності в соціальній роботі.
СРС, К.

13 тиждень
Л13. PR як інструмент позиціювання та презентації. 
ПЗ.13. PR як інструмент позиціювання та презентації.
СРС, К.

14 тиждень
Л14. Організаційна культура в системі управління.
ПЗ.14. Організаційна культура в системі управління.
СРС, К.

15 тиждень
Л15. PR- діяльність в структурі організації.
ПЗ.15. PR- діяльність в структурі організації.
СРС, К, МКР2.

Самостійна робота 

Самостійна робота складає 36 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:
підготовка до лекційних занять – 12 годин;
підготовка до практичних занять – 24 години.

 
Процедура оцінювання
 
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують 1 модульну контрольну роботу. Модульна контрольна робота виконуються у письмовій формі та складається з теоретичної частини (15 тестових запитань) та практично-теоретичної частини (1 завдання). Відповідь на кожне тестове запитання оцінюється максимум в 2 бал. Правильне виконання практичного завдання оцінюється в 10 балів. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. 
Семестровий модуль № 1 
ПЗ.1. Оцінка за виконання – 10 бали (1 тиждень). 
ПЗ.2. Оцінка за виконання – 10 бали (2 тиждень). 
ПЗ.3. Оцінка за виконання – 10 бали (3 тиждень). 
ПЗ.4. Оцінка за виконання – 10 бали (4 тиждень). 
ПЗ.5. Оцінка за виконання – 10 бали (5 тиждень). 
ПЗ.6. Оцінка за виконання – 10 бали (6 тиждень). 
МКР. Модульна контрольна робота – 40 балів (12 тиждень). 
Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік. 
 
 
Умови допуску до підсумкового контролю
 
Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.
 
 
Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи, питань. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формування відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності. 

Викладач на першому аудиторному занятті надає повну інформацію щодо усіх складових дисципліни, роз’яснює кількісне та якісне наповнення змістовних модулів, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача з усіх видів та форм навчання та термінів контрольних заходів.  

Викладач зобов’язаний здійснювати консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри, графіка консультацій. 

Всі види завдань до практичних занять, які виконано після встановлених графіком навчального процесу та викладачем термінів вважаються «не зарахованими» та отримують, відповідно, оцінку «0». 

Відсутність здобувача під час складання заліку або на МКР відповідає оцінці «0». 

Складання/перескладання заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.
 
Під час Л, ПЗ, МКР, З користуватися телефоном заборонено.

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів та заліку з дисципліни.