Організація роботи рекламної та PR-агенції

ID: 8279
Вибіркова дисципліна
Рік впровадження: 
2017.
Кількість кредитів ЄКТС: 
3.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 аудиторних годин – практичні заняття; 16 аудиторних годин – лабораторні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни

вивчення сучасних організаційних засад діяльності рекламних та PR-структур.

Завдання навчальної дисципліни:
  • осмислити організаційно-комунікаційні аспекти роботи сучасних рекламістів та PR-фахівців;
  • конкретизувати основні поняття в галузі реклами та зв’язків із громадськістю;
  • дослідити організаційні форми роботи рекламної системи та системи PR;
  • проаналізувати сучасний стан, а також основні тенденції розвитку рекламного та PR-бізнесу як в Україні, так і у світі.

 

Основні результати навчання

Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації. Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • ЛЗ – лабораторні заняття – практична підготовка до заняття; К – консультації викладача;
  • МКР – модульна контрольна робота.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л 1. Професійні стандарти рекламної та PR –агенції.
    • ЛЗ1. Професійні стандарти рекламної та PR –агенції
    • СРЗ, К
  • 2 тиждень
    • Л2. Професійні стандарти працівників рекламної та PR –агенції. Засади та принципи організації рекламної та PR-діяльності.
    • ПЗ1. Портфоліо як інструмент самопрезентації сучасних рекламістів та PR-фахівців.
    • СРЗ, К
  • 3 тиждень
    • Л3. Професійні стандарти працівників рекламної та PR -агенції (продовження). Посадові обов’язки фахівців рекламної та PR-діяльності.
    • ЛЗ2. Посадові обов’язки фахівців рекламної та PR-діяльності
    • СРЗ, К
  • 4 тиждень
    • Л4. Рекламна та PR-агенція: цілі, функції, методи роботи. 
    • ПЗ2. Резюме для співбесіди в комерційній компанії. 
    • СРЗ, К
  • 5 тиждень
    • Л5. Етика та психологія роботи рекламної та PR-агенції.
    • ЛЗ3. Психологія роботи рекламної та PR-агенції
    • СРЗ, К
  • 6 тиждень
    • Л6. Психологічні основи рекламної комунікації. Види взаємовідносин в рекламній комунікації.
    • ПЗ  3. Слоган та рекламний текст. Типові помилки створення рекламного тексту.
    • СРЗ, К
  • 7 тиждень
    • Л7. Види та форми реклами: ефективність та специфіка застосування.
    • ЛЗ4. Види та форми реклами: ефективність та специфіка застосування
    • СРЗ, К
  • 8 тиждень
    • Л8. Стратегія і тактика рекламної та PR-кампанії. Рекламний та PR аудит: мета, процес, методика проведення.
    • ПЗ 4. Організаційні аспекти проведення презентації комерційного проекту (продовження).
    • СРЗ, К, МКР1
  • 9 тиждень
    • Л9. Стратегія і тактика рекламної та PR-кампанії (продовження). Бюджет: види, принципи та засади формування.
    • ЛЗ5. Бюджет: види, принципи та засади формування
    • СРЗ,  К
  • 10 тиждень
    • Л10 Підготовка розміщення рекламних та PR-матеріалів.
    • ПЗ 5. Функціональні обов'язки працівників прес-служби. Стратегія і тактика прес-служби
    • СРЗ, К
  • 11 тиждень
    • Л11. Паблік Рілейшнз: зовнішня громадськість.
    • ЛЗ6. Паблік Рілейшнз: зовнішня громадськість
    • СРЗ, К
  • 12 тиждень
    • Л12. Паблік Рілейшнз у функціональній структурі організації. Медіапланування. PR відділ організації: переваги і недоліки.
    • ПЗ  6. Проект кризового плану для комерційної компанії.
    • СРЗ, К
  • 13 тиждень
    • Л13. Паблік Рілейшнз у функціональній структурі організації. Медіапланування (продовження). Медіаплан та його складові. Компоненти медіаплана.
    • ЛЗ7. Медіаплан та його складові.
    • СРЗ, К
  • 14 тиждень
    • Л14. Інтернет-комунікації у роботі рекламної та PR-агенції. Технології просування діяльності рекламної та PR-агенції каналами Інтернету.
    • ПЗ  7. Маніпуляції в комунікації: сутність та механізми протидії. Маніпулятивні техніки в засобах масової інформації.
    • К, СРЗ, МКР 2
  • 15 тиждень
    • Л15. Інтернет-комунікації в роботі рекламної та PR-агенції (продовження). Провідні рекламні та PR ресурси Інтернету.
    • ЛЗ8. Провідні рекламні та PR ресурси Інтернету.
    • СРЗ, К

 

Індивідуальна робота:

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 30 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 14 годин;
  • підготовка до практичних та лабораторних занять – разом 16 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Максимальна оцінка за кожну модульну контрольну роботу складає – 30 балів.

Семестровий модуль  1

  • ПЗ 1. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ 2. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 3. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • ПЗ 4. Оцінка за виконання – 5 балів. 
  • (Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня)
  • МКР1 – 30 балів (8 тиждень, перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль  2

  • ПЗ 5. Оцінка за виконання – 7 балів. 
  • ПЗ 6. Оцінка за виконання – 7 балів. 
  • ПЗ 7. Оцінка за виконання – 6 балів. 
  • (Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня)
  • МКР2 – 30 балів (15 тиждень).

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання модулів, заліку – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час розв’язання МКР забороняється користуватись будь-якими літературними джерелами.