Видавничий менеджмент

ID: 8226
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
3.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
22 годин лекційних занять, 12 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета:

надання теоретичних знань та практичних навичок менеджменту та організації діяльності державних та приватних видавництв, планування свєї роботи та дій колег, спрямованих на генерування видавничого інформаційного продукту та його промоцію.

Завдання навчальної дисципліни:
  • сприяти виробленню навичок організовувати й контролювати командну професійну діяльність у видавничому підприємстві;
  • сформувати здатність започатковувати та налагоджувати ефективну роботу видавничіх структур, у тому числі й засобів масової комунікації.

 

Основні результати навчання

Знати основні теоретичні концепції та практичні проблеми різних сфер соціальних комунікацій.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань;
  • К – консультації викладача. 

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л 1. Система управління видавничою діяльністю. 
    • СРЗ, К.
  • 2 тиждень
    • Л 2. Стандартизація видавничої діяльності 
    • ПЗ1. Сучасний стан видавничої галузі України. Чинні стандарти видавничої галузі.
    • СРЗ, К.
  • 3 тиждень
    • Л 3. Планування видавничої діяльності
    • СРЗ, К. 
  • 4 тиждень
    • Л 4. Основи видавничої звітності.
    • ПЗ2. Види планування. Кількісні одиниці виміру видавничої продукції. Тематичне планування. Оперативне планування. Видавничий портфель. План потреби у папері і палітурних матеріалах.  . 
    • СРЗ, К.
  • 5 тиждень
    • Л  5. Основні показники видавничої діяльності. 
    • СРЗ, К. 
  • 6 тиждень
    • Л 6. Ціноутворення та оподаткування видавничої продукції.
    • ПЗ3. Планування фінансово-економічних показників. Бізнес-планування. Собівартість видавничої продукції. Ціноутворення. Оптимізація витрат. 
    • СРЗ, К.
  • 7 тиждень
    • Л 7. Видавниче підприємство.
    • СРЗ, К.
  • 8 тиждень
    • Л 8. Системи автоматизації видавничої діяльності. 
    • ПЗ4. Структура видавництва. Інноваційна організація видавничої діяльності.
    • СРЗ, К.
  • 9 тиждень
    • Л 9. Системи автоматизованого конструювання видань. 
    • СРЗ, К.
  • 10 тиждень
    • Л  10. Зміст, основні етапи та управління редакційно-видавничим процесом.
    • ПЗ5. Програмна реалізація конструювання видань. Етапи редакційно-видавничої роботи. 
    • СРЗ, К.
  • 11 тиждень
    • Л  11. Представництва видавництв в інтернет-мережі.
    • ПЗ6. Web-сайт видавництва. Сторінки в соціальних мережах.
    • СРЗ, К. МКР 1.

 

Індивідуальна робота 

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 56 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 16 годин;
  • підготовка до практичних занять – 40 годин;

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують модульну контрольну роботу. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна складається з 1 семестрового модулю. Модуль оцінюється у 100 балів.  Максимальна сума накопичувальних балів у модульному контролі 50 балів, вона складається із оцінювання активної роботи на практичних заняттях – 50. Максимальна оцінка за модульну контрольну роботу складає – 50 балів. Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти, як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на контрольній роботі або на заліку відповідає оцінці «0».

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.