Технологія елементів конструкцій ЕОТ

ID: 8005
Вибіркова дисципліна
Рік впровадження: 
2018.
Кількість кредитів ЄКТС: 
3.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
30 годин лекційних занять, 14 годин лабораторних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни

формування комплексу знань і здобуття практичних навичок з основ технології деталей електронно-обчислювальної техніки (ЕОТ), вивчення технологічної системи виробництва складових електронних пристроїв, яка забезпечує працездатність та ремонтоспроможність виробів, високу якість продукції і ефективність виробництва, ознайомлення з принципами організації управління технологічними процесами.  Головний об´єкт вивчення дисципліни – технологічні процеси виробництва деталей ЕОТ при використанні прогресивних методів, спеціальних матеріалів і засобів технологічного оснащення.

Завдання дисципліни:
  • представлення технології виробництва деталей ЕОТ як науки про закономірності, що властиві взаємозв'язаним процесам конструювання і виробництва деталей ЕОТ для забезпечення ії працездатности, високої якості та найменшої собівартості;
  • вивчення понять та означень, структури та характеристик, методів опису та аналізу технологічних систем (ТС) та технологічних процесів (ТП) виготовлення деталей ЕОТ;
  • вивчення фізико-хімічних основ функціонування ТС виготовлення та контролю деталей ЕОТ;
  • отримання уявлення про місце ТП виробництва деталей ЕОТ у комплексі по розробці, конструюванню та виготовленню ЕОТ.

 

Основні результати навчання

В результаті вивчення дисципліни студент повинен  

  • знати  типові конструкції деталей ЕОТ; основні методи і матеріали, які використовують у виробництві електронних компонентів;
  • технологічні переходи, операції і процеси виготовлення елементів конструкцій, їх оптимальну послідовність;
  • типові технологічні маршрути виготовлення елементів конструкцій;
  • методи контролю якості виготовлених деталей;   
  • уміти обгрунтовувати вибір конструктивно-технологічного варіанту реалізації елемента конструкції відповідно до ТЗ;
  • вибирати механічні і електронні компоненти у найсучаснішому конструктивному виконанні;
  • розробляти схему збирального складу і схему технологічну структурну;
  • синтезувати оптимальний технологічний маршрут виробництва елемента конструкції і розробляти маршрутну карту;
  • моделювати ТП виготовлення, визначати параметри, що впливають на ТС, на результативність ії роботи.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ЛР –лабораторні роботи;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Конструктивна база ЕОТ. Експлуатаційні вимоги. 
    • СРС. К.
  • 2 тиждень
    • Л2. Зміст ТП. Порядок проектування ТП.
    • ЛР1. Основи проектування ТП виробництва деталей ЕОТ.
    • СРС. К.
  • 3 тиждень
    • Л3. Технологічна документація.
    • СРС. К.
  • 4 тиждень
    • Л4. Організація і управління технологічною підготовкою виробництва.
    • ЛР2. Обробка деталей ЕОТ на верстатах з числовим програмним управлінням.
    • СРС. К.
  • 5 тиждень
    • Л5. Технологічність конструкції елементів і деталей ЕОТ.
    • СРС. К.
  • 6 тиждень
    • Л6. Електроерозійні методи обробки елементів ЕОТ.
    • ЛР3. Виготовлення деталей ЕОТ з радіотехнічної кераміки.
    • СРС. К.
  • 7 тиждень
    • Л7. Променеві методи обробки.
    • МКР1.
    • СРС. К.
  • 8 тиждень
    • Л8. Обробка ультразвуком.
    • ЛР4. Електрохімічні та електрофізичні методи обробки.
    • СРС. К.
  • 9 тиждень
    • Л9. Обробка плазмою.
    • СРС. К.
    • процеси монтажу на поверхню.
  • 10 тиждень
    • Л10. Види зищітних покриттів. Металеві покриття.
    • ЛР5. Обробка деталей ЕОТ тиском.
    • СРС. К. 
  • 11 тиждень 
    • Л11. Хімічні та електрохімічні покриття.
    • СРС. К.
    • Л
  • 12 тиждень 
    • Л12. Лакофарбові покриття. Контроль покриттів.
    • ЛР6. Виготовлення деталей методами порошкової металургії.л 
    • СРС. К.
  • 13 тиждень 
    • Л13. Види запам'ятовуючих пристроїв ЕОТ. Магнітні головки.
    • СРС. К.
  • 14 тиждень 
    • Л14. Накопичувачі на магнітних дисках.
    • ЛР7. 3D-трафаретний друк і виробництво деталей ЕОТ.
    • МКР2.
    • СРС. К.
  • 15 тиждень Л
    • Л15. Накопичувачі на магнітних барабанах і стрічці.
    • СРС. К.
    • С*СРС. К.

 

Індивідуальна робота

Індивідуальна робота не передбачена. 

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 46 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • самостійне опрацювання теоретичного матеріалу – 30 годин;
  • відповіді на контрольні запитання при підготовці до лабораторних занять –16 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів.

Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та лабораторних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи.

Модульні контрольні роботи №1, №2 виконуються у письмовій формі. Вони містять 10 тестових питань, які оцінюються по 3 бали кожен. Максимальна оцінка за бездоганне виконання контрольної роботи становить 30 балів. 

Накопичувальна частина дисципліни, як семестрового модуля №1, так і №2, складається з балів, одержаних при оцінюванні поточного контролю знань – 2 бали, балів за виконання і захист лабораторних занять – 14 балів та балів за виконання і захист РГР – 4 бали. 

Лабораторні роботи оцінюються залежно від якості підготовки і впевненості при захисті, виходячи з максимальних 14 балів. Кожна робота оцінюється із 2 балів. За неповні і нечіткі відповіді, при невпевненому володінні студентом термінологією та знанням предмета оцінка знижується.

Поточний контроль знань здійснюється у формі усних опитувань (1 бал) та оцінювання активності студентів на заняттях (1 бал). Кожен студент на протязі половини семестру відповідає на лекціях на одне запитання, що оцінюється. За правильну відповідь він одержує 1 бал. Неповна і нечітка відповідь не дає права на одержання балу.

Поведінка студента на заняттях вважається активною, якщо він слухає викладача, робить записи, задає питання, не порушує навчальний графік.

Залік з дисципліни накопичувальний. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік отримують здобувачі вищої освіти, які за підсумками контрольних і лабораторних робіт та поточного опитування набрали не менше 30 балів.

Перездача заліку організовується за встановленим деканатом розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю, з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Відсутність здобувача на контрольній роботі відповідає оцінці «0».