Психологія реклами

ID: 7937
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2017.
Кількість кредитів ЄКТС: 
5.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
Відводиться 30 годин лекційних занять та 30 годин лабораторних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни:

оволодіння здобувачами основними положеннями психології реклами як галузі психологічної науки, показати можливості використання рекламно-психологічних знань у психологічній практиці, формувати уміння та навички інформаційно-аналітичної діяльності в галузі психології, розвивати професійне мислення та сприяти професійному зростанню.

Завдання дисципліни:
  • розкрити зміст основних понять і термінів, що використовуються у сучасній рекламній діяльності;
  • вивчити основні уявлення про функціонування сучасного ринку реклами;
  • оволодіння знаннями практичного застосування технологій світової і вітчизняної практики реклами;
  • розглянути специфіку, функції та окремі елементи впливу на цільову аудиторію;
  • визначити місце та роль реклами в системі управління суспільною свідомістю;
  • визначити етичні проблеми психології реклами.

 

Основні результати навчання

  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та хоча б однією із поширених європейських мов.
  • Навички вербального та письмового репрезентування практичних розробок.
  • Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією).
  • Уміти використовувати результати проведеного аналізу ля синтезування отриманої інформації.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Систематично читати літературу за фахом (у тому числі закордонну), уміння складати реферати, анотації, аналітичні огляди.
  • Демонструвати знання категоріально-понятійного апарату психології.
  • Демонструвати обізнаність предметної області суміжних спеціальностей (соціологія, соціальна антропологія, соціальна педагогіка).

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ЛЗ – лабораторні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації,
  • З – залік.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень.
    • Л1. Психологія реклами як галузь психології, основні поняття і визначення.
    • ЛЗ 1. Психологія реклами як галузь психології, основні поняття і визначення.
    • СРС. К.
  • 2 тиждень.
    • Л2. Психологія реклами як галузь психології, основні поняття і визначення.
    • ЛЗ 2. Психологія реклами як галузь психології, основні поняття і визначення
    • СРС. К.
  • 3 тиждень.
    • Л3. Психологія реклами на рубежі XIX-XX століть.
    • ЛЗ 3. Психологія реклами на рубежі XIX-XX століть
    • СРС. К.
  • 4 тиждень.
    • Л4. Вивчення феномена реклами в соціальній і економічній психології.
    • ЛЗ 4. Вивчення феномена реклами в соціальній і економічній психології.
    • СРС. К.
  • 5 тиждень.
    • Л5. Відчуття в умовах рекламних впливів.
    • ЛЗ 5. Відчуття в умовах рекламних впливів.
    • СРС. К.
  • 6 тиждень.
    • Л6. Психологічні характеристики і проблеми сприйняття рекламних матеріалів.
    • ЛЗ 6. Психологічні характеристики і проблеми сприйняття рекламних матеріалів.
    • СРС. К. 
  • 7 тиждень.
    • Л7. Увага, пам'ять та емоції в рекламі.
    • ЛЗ 7. Увага, пам'ять та емоції в рекламі.
    • МК№1. СРС. К.
  • 8 тиждень.
    • Л8. Мислення і уява в рекламі.
    • ЛЗ 8. Мислення і уява в рекламі.
    • СРС. К.
  • 9 тиждень.
    • Л9. Мотивація споживчої поведінки.
    • ЛЗ 9. Мотивація споживчої поведінки.
    • СРС. К.
  • 10 тиждень.
    • Л10. Психологічний вплив в рекламі і проблема вибору.
    • ЛЗ 10. Психологічний вплив в рекламі і проблема вибору 
    • СРС. К.
  • 11 тиждень.
    • Л11. Прийоми і методи прихованої реклами.
    • ЛЗ 11. Прийоми і методи прихованої реклами.
    • СРС. К.
  • 12 тиждень.
    • Л12. Моделювання психологічної структури рекламних впливів.
    • ЛЗ 12. Моделювання психологічної структури рекламних впливів.
    • СРС. К.
  • 13 тиждень.
    • Л13. Психологічна експертиза реклами.
    • ЛЗ 13. Психологічна експертиза реклами.
    • СРС. К. 
  • 14 тиждень.
    • Л14. Правове регулювання реклами.
    • ЛЗ 14. Правове регулювання реклами.
    • МК№2. СРС. К.
  • 15 тиждень.
    • Л15. Роль громадських організацій та саморегулювання в рекламній практиці.
    • ЛЗ 15. Роль громадських організацій та саморегулювання в рекламній практиці..
    • СРС. З.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 90 годин. Розподіл зазначеної роботи:

  • підготовка до лекційних занять – 45 годин;
  • до лабораторних занять – 45 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та лабораторних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи. Модульні контрольні роботи № 1 та № 2 виконуються у письмовій формі. Модульна робота складається з теоретичної частини (у формі тестових запитань) та практичної частини (у формі 2 завдань). Максимальна оцінка за правильне виконання теоретичної частини становить 10 балів, практичної частини – 10 балів. Кількість тестових запитань – 20 у МК№1 (кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів) та 12 запитань у МК№2 (кожна правильна відповідь оцінюється від 0,5 до 2,5 балів). Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів:

Семестровий модуль № 1

  • ЛЗ1. Оцінка за виконання – 4 балів (1 тиждень).
  • ЛЗ2. Оцінка за виконання – 4 балів (2 тиждень).
  • ЛЗ3. Оцінка за виконання – 4 балів (3 тиждень).
  • ЛЗ4. Оцінка за виконання – 4 балів (4 тиждень).
  • ЛЗ5. Оцінка за виконання – 4 балів (5 тиждень).
  • ЛЗ6. Оцінка за виконання – 5 балів (6 тиждень).
  • ЛЗ7. Оцінка за виконання – 5 балів (7 тиждень).
  • МК1. Модульна контрольна робота – 20 балів (7 тиждень). Перескладання можливе протягом 8–10 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ЛЗ8. Оцінка за виконання – 3 балів (8 тиждень).
  • ЛЗ9. Оцінка за виконання – 3 балів (9 тиждень).
  • ЛЗ10. Оцінка за виконання – 4 балів (10 тиждень).
  • ЛЗ11. Оцінка за виконання – 4 балів (11 тиждень).
  • ЛЗ12. Оцінка за виконання – 4 балів (12 тиждень).
  • ЛЗ13. Оцінка за виконання – 4 балів (13 тиждень).
  • ЛЗ14. Оцінка за виконання – 4 балів (14 тиждень).
  • ЛЗ15. Оцінка за виконання – 4 балів (15 тиждень).
  • МК2. Модульна контрольна робота – 20 балів (14 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності. 

Виконаний не свій варіант завдання здобувачем не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання модулів, заліку – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Під час розв’язання МКР забороняється користуватись будь-якими літературними джерелами.