Кваліфікаційна робота

ID: 7478
Рік впровадження: 
2017.
Кількість кредитів ЄКТС: 
6.00.
Форма контрою: 
Захист роботи.

Анотація кваліфікаційної роботи

Мета кваліфікаційної роботи:  набути навичок практичного застосування теоретичних знань, отриманих за час навчання, через систематизацію й аналіз цих знань; продемонструвати здатність методичного і практичного вирішення поставлених перед здобувачем конкретних завдань.

Завдання кваліфікаційної роботи:формування навичок розв’язання складних спеціалізованих завдань та практичних проблем у галузі журналістики;закріпленняуміння ефективно працювати з навчальною і науковою літературою, електронно-обчислювальною технікою, медіа- устаткуванням, використовуючи сучасні інформаційні засоби та технології; формуваннянавичок критичної оцінки тих чи тих науковихздобутків,самостійної роботи, заснованої на аналітичному, описовому та ін. методах дослідження;формулювання узагальнень, висновків, рекомендацій та їх обґрунтування; розвиток уміння грамотно викладати свої думки на письмі, редагувати створений науковий текст, здійснювати його мовностилістичну та технічну правку.

Основні результати навчання

Навички вербального та письмового представлення практичних розробок. 
Уміти використовувати знання методів обробки інформації та комунікаційних технологій при вирішенні професійних завдань (управління інформацією). 
Уміти використовувати результати проведеного аналізу для синтезування отриманої інформації. 
Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури. 
Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у журналістській, рекламній та PR-діяльності. 
Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку. 
Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності. 
Демонструвати знання та розуміння розділів з вищої математики, фізики, хімії при вирішенні практичних завдань професійної сфери.
Знати основні фактори техногенного впливу на навколишнє середовище і основні методи захисту довкілля. 
Знати методи оцінювання потенційних небезпек на виробництві; розробляти заходи охорони праці та безпеки життєдіяльності. 
Знати основні концепції та розуміти теоретичні та практичні проблеми сучасного напрямку наукових досліджень у різних сферах соціокультурної, рекламної, бізнес-діяльності. 
Знати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність. 
Розуміння суті і змісту, основних положень етичних кодексів міжнародної рекламної та PR-практики, професійних стандартів, культурної політики зарубіжних країн та України. 
Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сферах реклами та PR. 
Пояснювати комунікаційні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати. 
Організовувати й проводити дослідження у сферах журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю, здійснювати сегментацію цільової аудиторії та встановлювати структуру попиту та пропозицій, розробляти практику просування. 
Розробляти оптимальні за складом та функціональністю засоби мультимедійних компонентів для використання у журналістиці, рекламі та PR. 
Креативно вирішувати проблемні ситуації, продукувати інноваційні ідеї, самостійно навчатися, планувати й адекватно діяти в умовах колективу. 
Ідентифікувати джерела інформації на основі методології визначення і отримання соціоекономічних даних; збирати та аналізувати необхідну інформацію, використовуючи різноманітні техніки збору фактів і методи дослідження. 
Оперативно здобувати інформацію, використовуючи традиційні техніки збору фактів і методи дослідження. 
Забезпечення громадськості актуальною, якісною щодо змісту, форми та впливу мас-медійною продукцією. 
Участь у формуванні ефективних внутрішніх комунікацій, націлених на створення і підтримання сприятливого психологічного клімату в колективі, мотивацію співробітників на активну діяльність і розвиток організації. 
Розробка комунікативних напрямів щодо створення, зміцнення, оновлення бренду або рекламного продукту. 
Встановлення ефективної ділової комунікації з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.

Кількість самостійної роботи здобувачів

180  годин.

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти; КР–кваліфікаційна робота; К – консультації викладача.

Тематика кваліфікаційної роботи

Тематика КР оновлюється щорічно. 

Тему КР здобувач можеобрати самостійно із запропонованого керівником переліку або ж, орієнтуючись на власні наукові інтереси і напрями наукової роботи випускової кафедри, запропонувати власне формулювання теми попередньообґрунтувавши необхідність її розробки.

Індивідуальна робота

Виконання КРздійснюється в10 етапів:

Етап 1(вересень)– закріплення напряму КР та наукового керівника.

Етап 2 (жовтень) – планування загальної структури дослідження, пошук літератури.

Етап 3 (листопад – грудень) – збір матеріалів, робота з першоджерелами.

Етап 4 (січень) – написання  Iрозділу КР.

Етап 5 (лютий) – удосконаленняй оформлення  розділу КР, формування списку інформаційних джерел.

Етап 6 (березень – квітень) –переддипломна практика: збір емпіричного матеріалу; написання II розділу КР.

Етап 7 (квітень) – підготовка матеріалів та написання III розділу КР.

Етап 8 (травень) – написання вступу та висновків; оформлення чистового варіанта КР. 

Етап 9 (червень) – підготовка доповіді для передзахисту. Передзахист.

Етап 10 (червень) – оформлення остаточного варіантароботи та перевірка її на унікальність і наявність академічного плагіату, рецензування; підготовка до захисту КР: написання доповіді, створення мультимедійної презентації, підготовка відповідей на запитання рецензентів тощо; захист КР в Екзаменаційній комісії з випуску фахівців та присвоєння їм ОКР «бакалавр».

Самостійна робота

Самостійна робота передбачаєтворче сприйняття й осмислення навчального, наукового та практичного матеріалу з теми КР.
Самостійна робота складає 180 годин. 
Розподіл самостійної роботи за етапами виконання КР:

етап 1 – 18 годин;
етап 2 – 18 годин;
етап 3 –36 годин;
етап 4 – 18 годин;
етап 5 – 18 годин;
етап 6 – 20 годин;
етап 7 – 16 годин;
етап 8 – 18 годин;
етап 9 – 6 годин;
етап 10 – 30 годин.

Процедура оцінювання

Система оцінюваннярівнянавчальнихдосягненьґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Підсумковою формою контролю КР є захист. 

КР оцінюється максимально в 100 балів і включає дві складові: 

Показникиосновнихметодичнихаспектівнауковогодослідження та їїоригінальність (актуальність теми, стан розробкидосліджуваної проблеми, доцільність та самостійністьтворчогопошуку;наявністьнеобхіднихструктурнихелементів, науковогоапарату, методологіїдослідження;кількістьопрацьованоїнауковоїлітератури, умінняпокликатися на науковіджерела, критично їхоцінювати, вестиполеміку;уміннясистематизувати й аналізуватиматеріал, викладати думки в логічнійпослідовності;ґрунтовність та аргументованістьвисновків, їхвідповідністьокресленим у вступізавданням;дотриманнявимогтехнічного оформлення та літературнихнорм українськоїмови;апробаціярезультатів/публікації).

Показникиякостізахистунауковогодослідження(змістовністьдоповіді та відповідей на запитаннячленів ЕК, рецензентапід час захисту). КРмає бути оформлена відповідно достандартів та методичнихрекомендацій щодо написання робіт такого типу, не порушувати принципів академічної доброчесності.

Умови допуску до підсумкового контролю

До захисту допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали КР на не менше, ніж 98 %.

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача для вирішення суперечностей чи з’ясування проблемних питань, що виникають під час написання КР. Такій підхід сприяє формуванню академічної культури та академічної доброчесності, здобуттю навичок самостійної роботи і формуванню відповідних компетентностей, як для успішного навчання на відповідному освітньому рівні, так і для майбутньої професійної діяльності.

Викладач на першій консультації надає повну інформацію щодо усіх складових КР, роз’яснює кількісне та якісне наповнення КР, рекомендує відповідну фахову літературу, інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача та термінів контрольних заходів. Викладач зобов’язаний здійснювати консультації відповідно до затвердженого завідувачем кафедри графіка консультацій.

КР, які виконано після встановлених графіком навчального процесу та викладачем термінів вважаються «не зарахованими» та отримують, відповідно, оцінку «0».

Відсутність здобувача на захисті КР відповідає оцінці «0». 

Під час захисту КРздійснювати телефонні дзвінки заборонено.