Практика рекламної та PR-діяльності

ID: 7472
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2017.
Кількість кредитів ЄКТС: 
5.00.
Містить курсову роботу.
Форма контрою: 
Екзамен. Захист курсової роботи.
Кількість аудиторних занять: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 14 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета

вивчення сучасних практичних засад діяльності рекламних та PR-структур.

Завдання навчальної дисципліни:
  • осмислити організаційно-комунікаційні аспекти роботи сучасних рекламістів та PR-фахівців;
  • конкретизувати основні поняття в галузі реклами та зв’язків із громадськістю;
  • дослідити практичні форми діяльності рекламної системи та системи PR;
  • проаналізувати сучасний стан, а також основні тенденції розвитку рекламного та PR-бізнесу як в Україні, так і у світі.

 

Основні результати навчання

  • Розробляти оптимальні за складом та функціональністю засоби мультимедійних компонентів для використання у журналістиці, рекламі та PR. 
  • Розробка комунікативних напрямів щодо створення, зміцнення, репозиціонування, оновлення бренду або рекламного продукту. 
  • Встановлення ефективної ділової комунікації з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації.
  • Уміти розраховувати економічні показники ефективності рекламної та PR-діяльності. 
  • Продукувати і редагувати публіцистичні, рекламні та PRтексти і документи.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до занять й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • КР – курсова робота;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л 1. Понятійний апарат курсу «Практика рекламної та PR-діяльності»
    • СРЗ, К
  • 2 тиждень
    • Л2. Правові положення рекламної діяльності в Україні.
    • ПЗ1. Портфоліо як інструмент самопрезентації сучасних рекламістів та PR-фахівців. 
    • СРЗ, К КР початок етапу 1
  • 3 тиждень
    • Л3. Варіанти класифікації реклами і споживачів.
    • СРЗ, К
  • 4 тиждень
    • Л4. Психологічні аспекти впливу реклами. 
    • ПЗ  2. Психологічні аспекти впливу реклами.
    • СРЗ, К КР початок етапу 2
  • 5 тиждень
    • Л5. Основні рекламні дослідження.
    • СРЗ, К
  • 6 тиждень
    • Л6. Дослідження реклами і прогнозування.
    • ПЗ  3. Організація процесу створення рекламного звернення.
    • СРЗ, К
  • 7 тиждень
    • Л7. Роль рекламної агенції в рекламній діяльності.
    • СРЗ, К
  • 8 тиждень
    • Л8. Застосування PR-менеджменту.
    • ПЗ  4 Організаційні аспекти проведення презентації комерційного проекту.
    • СРЗ, К, МКР1
  • 9 тиждень
    • Л9. Стратегія і тактика PR-кампанії. Бюджет: види, принципи та засади формування.
    • СРЗ,  К
  • 10 тиждень
    • Л10 Медіарілейшнз. Інформаційний привід.
    • ПЗ 5. Організація прес-служби в комерційній структурі.
    • СРЗ, К КР початок етапу 3
  • 11 тиждень
    • Л11. Практика застосування прес-релізів.
    • СРЗ, К
  • 12 тиждень
    • Л12. Кризовий  PR.
    • ПЗ  6. Кризовий план: розробка та написання.
    • СРЗ, К КР початок етапу 4
  • 13 тиждень
    • Л13. Медіаплан та його складові. Компоненти медіаплана.
    • СРЗ, К
  • 14 тиждень
    • Л14. Інтернет-комунікації у роботі рекламної та PR-агенції. 
    • ПЗ  7 Технології просування діяльності рекламної та PR-агенції каналами Інтернету.
    • К, СРЗ, МКР 2
  • 15 тиждень
    • Л15. Головні завдання PR-менеджера в лобіюванні.
    • СРЗ, К

 

Індивідуальна робота

КР

Курсова робота допомагає шукачеві системно показати теоретичні знання з вивченої дисципліни, оволодіти первинними навичками виконання і оформлення результатів дослідницької роботи.

Метою КР є формування здатності самостійно вирішувати проблеми, пов'язані з практичною діяльністю в сфері реклами і PR, вивченням світового досвіду цієї галузі і історією її становлення в Україні, особливостям планування і проведення PR-кампаній.

Етапи виконання КР

  • 2-3 тиждень  – етап 1 Вибір теми та наукових джерел, складання плану дослідження, визначення методики та розробка інструментарію дослідження.
  • 4-7 тиждень  – етап 2 Написання першого теоретичного розділу КР (вступ, аналіз історіографії, законодавчої бази тощо).
  • 8-9 тиждень – етап 3 Написання другого (аналітичного, практичного) розділу КР. Перевірка на спеціальній програмі щодо доброчесності, редагування тексту та підготовка до захисту (презентація + доповідь).
  • 10-12 тиждень – етап 4 Публічний захист роботи.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 90 годин.

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 10 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 20 годин;
  • виконання курсової роботи – 30 годин;
  • підготовка до екзамену – 30 годин.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі освіти впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи та курсову роботу. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ 1. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ 2. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ 3. Оцінка за виконання – 5 балів.
  • ПЗ 4. Оцінка за виконання – 5 балів.
  •  (Термін надання виконаних робіт – до 8 тижня)
  • МКР1 – 30 балів (8 тиждень)
  • Виконання КР – 1 етап – 20 балів
  • Виконання КР –  2 етап – 30 балів 
  • (Термін надання виконаних робіт – до 7 тижня)

Семестровий модуль 2

  • ПЗ 5. Оцінка за виконання – 7 балів.
  • ПЗ 6. Оцінка за виконання – 7 балів.
  • ПЗ 7. Оцінка за виконання – 6 балів.
  •  (Термін надання виконаних робіт – до 14 тижня)
  • МКР2 – 30 балів (14 тиждень)
  • Виконання КР  –  3 етап – 20 балів
  • Виконання КР – 4 етап – 30 балів
  • (Термін надання виконаних робіт – до 12 тижня)

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. 

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаної курсової роботи – 100 балів. 

Підсумковим контролем з дисципліни є усний екзамен, білет до якого складається з теоретичної частини (3 запитання по 20 балів) та практичної частини (1 завдання 40 балів). Максимальна оцінка за правильні відповіді на всі питання екзаменаційного білету становить 100 балів.

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До екзамену допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %. 

Екзамен відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. 

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватися принципів академічної культури та академічної доброчесності.

Виконаний здобувачем не свій варіант завдання МКР, екзаменаційного білета не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзамену здійснюється у встановлений деканатом термін.

Під час лекції здійснювати і приймати телефонні дзвінки заборонено.

Під час проходження модульного контролю і складання екзамену заборонено використовувати будь-які підручники, посібники, конспекти лекцій, шпаргалки, мобільні телефони.