Виробнича практика

ID: 7300
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
4.50.
Форма контрою: 
Диференційований залік.

Анотація навчальної дисципліни

Метою проходження виробничої практики

 закріплення знань з теоретичних курсів циклу професійної і практичної підготовки, формування у майбутнього спеціаліста вміння і навички, необхідні для плідної самостійної роботи в редакціях газет, на телебаченні і радіомовленні, в інформаційних агентствах, службах зв'язків з громадськістю на посадах кореспондента, відповідального секретаря, редактора, спеціаліста з РК, реклами тощо; сприяння фаховій інтелектуальній та універсальній підготовці фахівців.

Завдання виробничої практики: 
  • закріпити теоретичні знання і набути вміння їхнього практичного застосування;
  • виробити навички вирішення практичних завдань;
  • освоїти засади професійної етики та стилю поведінки;
  • сприяти адаптації майбутніх працівників до роботи у трудовому колективі;
  • спонукати молодих фахівців до професійного самовдосконалення;
  • оволодіти сучасними методами, формами організації праці в галузі їх майбутньої професії;
  • сформувати професійні уміння і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах;
  • виховати потребу самостійно систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності.

 

Форми організації освітнього процесу:

  • самостійна робота, 7 тижнів (135 годин)

 

Основні результати навчання

  • Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
  • Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
  • Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами. 
  • Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
  • Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
  • Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
  • Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег
  • Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
  • Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
  • Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
  • Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
  • Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально- комунікаційних наук.
  • Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
  • Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
  • Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
  • Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
  • Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
  • Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
  • Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
  • Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
  • Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
  • Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність  

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС.

Форма звітності про проходження практики: письмовий звіт, узгоджений з керівником практики від виробництва, та заповнений щоденник практики. 

Звіт має містити відомості про виконання здобувачем усіх розділів програми практики та індивідуального завдання. Звіт оформлюється у відповідності до вимог, визначених у програмі практики.

При оцінці враховується письмовий відгук керівника практики від бази практики, що міститься у щоденнику практики.

Максимальна оцінка, яку може отримати здобувач за проходження практичної підготовки – 100 балів.

 

Умови допуску до захисту практики 

До захисту практики допускаються здобувачі, які виконали програму практики в повному обсязі та вчасно надали звіт та щоденник керівникові практики. 

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання відповідно до календарного графіка виконання програми практики, дотримуватися принципів академічної доброчесності.

Керівник практики від університету до початку практики надає повну інформацію щодо усіх складових проходження практичної підготовки: календарного графіка, структури та формування звіту, теми індивідуального завдання, заповнення щоденника практики; інформує щодо критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень здобувача. 

Захист звіту з практики відбувається за встановленим випусковою кафедрою розкладом у строки, визначені наказом ректора про організацію освітнього процесу на поточний навчальний рік.
Відсутність здобувача на захисті відповідає оцінці «0». 

Якщо здобувач вищої освіти з поважних причин не виконав програми практики, він має можливість пройти її у вільний від занять час за індивідуальним графіком, встановленим завідувачем випускової кафедри.