Теорія та практика PR 1

ID: 7272
Навчальна дисципліна професійної підготовки
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
3.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
30 аудиторних годин – лекційні заняття; 30 аудиторних годин – практичні заняття.

Анотація навчальної дисципліни

Мета:  

засвоєння здобувачами знань з галузі паблік рилейшнз в усіх її історичних та сучасних формах як форми соціальної комунікації, усвідомлення ними ключових понять і процесів у цій комунікативній сфері, вироблення практичних навичок усебічного аналізу та створення PR продукції різних типів. 

Завдання навчальної дисципліни:
  • вивчення принципів зв’язків з громадськістю для формування громадської думки, що включає весь комплекс відносин підприємств, установ, громадських організацій, фірм із засобами масової інформації, владними структурами, з різними групами громадськості; розкрити потенційні можливості використання у журналістській діяльності теоретичних і практичних знань і умінь у сфері PR. 

 

Основні результати навчання

Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або  з колегами.

Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук. 

Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення  медіапродукту, а також його промоцію.

Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.

Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • СРЗ – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • ПЗ – практичні заняття – практична підготовка до занять й активна участь в обговоренні питань і виконанні завдань безпосередньо на занятті;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації викладача.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень
    • Л1. Сутність та зміст Public Relations.  
    • ПЗ1. Принципи, предмет і визначення Public Relations.
    • СРЗ. К
  • 2 тиждень
    • Л2. Історія розвитку Public Relations.
    • ПЗ2. Прото-PR в античних державах. Елементи PR у державах Стародавнього світу та раннього Середньовіччя.
    • СРЗ. К
  • 3 тиждень
    • Л3. Поширення Public Relations у діяльності держав та корпорацій ({XV – XIX ст.).
    • ПЗ3. PR у країнах Азії, Західної Європи та Америки.
    • СРЗ. К
  • 4 тиждень
    • Л4. Розвиток Public Relations як сфери професійної діяльності.
    • ПЗ4. Public Relations у діяльності державних, приватних та громадських організацій. Поява перших PR-фірм.
    • СРЗ. К
  • 5 тиждень
    • Л5. Становлення соціального інституту PR в Україні.
    • ПЗ5. Основні зміни у PR на поч. ХХІ ст. Розвиток PR в Україні.
    • СРЗ. К
  • 6 тиждень
    • Л6. Професійна етика PR-спеціалістів.
    • ПЗ6. Громадські об’єднання PR-професіоналів. Етичні кодекси у галузі PR.
    • СРЗ. К
  • 7 тиждень
    • Л7. Громадськість у сфері паблік рилейшнз.
    • ПЗ7. Типології груп громадськості.
    • СРЗ. К.  МКР1
  • 8 тиждень
    • Л8. Дослідження та формування громадської думки.  
    • ПЗ4. Характерні риси та функції громадської думки. Засоби формування громадської думки.
    • СРЗ. К
  • 9 тиждень
    • Л9. Чутки як засіб комунікації та специфічна форма існування громадської думки.
    • ПЗ9. Визначення, ознаки, причини виникнення та типологія чуток.
    • СРЗ. К
  • 10 тиждень
    • Л10.  Поняття та моделі інформаційних війн. 
    • ПЗ10. Моделі інформаційних війн. Інструментарій інформаційної війни.
    • СРЗ. К
  • 11 тиждень
    • Л11. Алгоритм і стратегія інформаційної війни. 
    • ПЗ11. Ведення та формат інформаційних війн. Інструменти протидії. 
    • СРЗ. К
  • 12 тиждень
    • Л12. Корпоративна культура у структурі Public Relations.
    • ПЗ12. Діагностика та формування корпоративної культури сучасних організацій
    • СРЗ. К
  • 13 тиждень
    • Л13. Корпоративний імідж та його використання у зв’язках з громадськістю.
    • ПЗ13. Сутність, основні складові та технології створення корпоративного іміджу.
    • СРЗ. К
  • 14 тиждень
    • Л14. Фірмовий стиль та стандарти корпоративної взаємодії.
    • ПЗ14. Поняття та основні складові фірмового стилю.
    • СРЗ. К. МКР 2
  • 15 тиждень
    • Л15. PR  у конфліктних та кризових ситуаціях. 
    • ПЗ15. Кризові ситуації на підприємстві та у бізнес-середовищі. Антикризовий PR.
    • СРЗ. К

 

Індивідуальна робота

Не передбачена

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 30 годин. 

Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 8 годин;
  • підготовка до практичних занять та виконання індивідуальних контрольних завдань – разом 22 години.

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі впродовж семестру готуються до лекційних та практичних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. 

Семестровий модуль 1

  • ПЗ1. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ2. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ3. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ4. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ5. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ6. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • ПЗ7. Оцінка за виконання практичних завдань 5 балів.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 7 тижня)
  • МКР1 – 20 балів (7 тиждень, перескладання можливе протягом 8-10 тижнів)

Семестровий модуль 2

  • ПЗ8. Оцінка за виконання практичних завдань 3 бали.
  • ПЗ9. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ10. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ11. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ12. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ13. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • ПЗ14. Оцінка за виконання практичних завдань 3 бали.
  • ПЗ15. Оцінка за виконання практичних завдань 4 бали.
  • (Термін надання виконаних робіт – до 15 тижня)
  • МКР2 – 20 балів (15 тиждень)

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковим контролем з дисципліни є залік.

 

Умови допуску до підсумкового контролю 

Залік виставляється здобувачу вищої освіти як сумарна оцінка за виконання всіх елементів навчальної дисципліни не менше, ніж на 60%.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання, відвідувати консультації викладача з метою з’ясування всіх не зрозумілих питань під час самостійної роботи. Дотримуватися принципів академічної доброчесності.

Виконаний не свій варіант завдання МКР здобувача не оцінюється.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на модульній контрольній роботі відповідає оцінці «0». 

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких літературних джерел, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів з дисципліни.