Основи науково-педагогічної діяльності за професійним спрямуванням

ID: 6378
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Рік впровадження: 
2020.
Кількість кредитів ЄКТС: 
3.00.
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
30 годин аудиторних занять: 8 лекцій(16 годин), 7 практичних занять (14 годин).

Мета дисципліни: викладення основ в сфері педагогіки та наукової активності з врахуванням специфіки професійної діяльності в енергетичній галузі
   Завдання дисципліни:
 ознайомлення з базовими принципами педагогічної діяльності з врахуванням специфіки професійної діяльності в енергетичній галузі
 ознайомлення з базовими принципами наукової діяльності з врахуванням специфіки  професійної діяльності в енергетичній галузі
 формування первинних науково-педагогічних навичок роботи в професійному напрямку

Основні результати навчання
*
В результаті навчання студент має:
-    розуміти та використовувати методи викладання інженерних знань щодо енергетичної галузі
-    розуміти наукові принципи проведення досліджень та формування нових знань
       -    оволодіти здатністю до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
       -    оволодіти здатністю демонструвати знання характеристик специфічних матеріалів і 
            обладнання, умов їх використання та відповідних обмежень.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять
*
Л – лекційні заняття; ПЗ – практичні заняття; СРС – самостійна робота студента; МКР – модульна контрольна робота; К – консультації, З – залік.

Тематика та види навчальних занять

1 тиждень
Л-1.Загальні засади забезпечення професійної підготовки інженерних кадрів
СРС

2 тиждень
ПЗ-1.Використання літературних джерел та підготовка тематичного лекційного матеріалу (Частина 1)
СРС

3 тиждень
Л-2. Специфіка педагогічної діяльності при підготовці фахівців в енергетичній галузі 
СРС

4 тиждень
ПЗ-2 Використання літературних джерел та підготовка тематичного лекційного матеріалу (Частина 2)
СРС

5 тиждень
Л-3. Загальні та специфічні  комунікативні процеси щодо педагогічної діяльності при підготовці інженерів-енергетиків
СРС

6 тиждень
ПЗ-3 Формування навичок структурування лекційного матеріалу та його викладання (Частина 1)
СРС

7 тиждень
Л-4. Методичні основи проведення лекційної роботи в аудиторії фахового напрямку
8 тиждень
ПЗ-4 Формування навичок структурування лекційного матеріалу та його викладання (Частина 2)
СРС, МКР-1

9 тиждень
Л-5. Загальні засади проведення досліджень в сфері технічних наук та зокрема в області енерготехнологій 
СРС

10 тиждень
ПЗ-5 Критичний аналіз інформаційних джерел та пошук нових шляхів вирішення наукових проблем (Частина 1)
СРС

11 тиждень
Л-6. Специфічна наукова проблематика, притаманна галузі енергетики,  та головні напрямки наукових досліджень

12 тиждень
ПЗ-6 Критичний  аналіз інформаційних джерел та пошук нових шляхів вирішення наукових проблем (Частина 2)

СРС
13  тиждень
Л-7. Методи наукових досліджень та їх творча реалізація в професійному контексті

14 тиждень
ПЗ-7 Алгоритмізація тематичних досліджень, формування інтелектуальних продуктів та викладення наукових результатів 
СРС

15 тиждень
Л-8. Організаційно-правові та методологічні аспекти актуальної науково-педагогічної діяльності
СРС, МКР-2

.

Індивідуальна робота

Індивідуальна робота є самостійною роботою студентів, яка поглиблює та поширює знання, отримані на лекційних та практичних заняттях та передбачає роботу з літературою. 

Самостійна робота

Обсяг самостійної роботи складає 60 години. 
Розподіл самостійної роботи студентів за видами навчальних робіт:
1) самостійне опрацювання теоретичного матеріалу (підготовка до лекцій) – 16 годин
2) підготовка до практичних занять (самоаналіз та підготовка до презентації) – 14 годин
*
*Процедура оцінювання
*
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень студентів дисципліна поділяється на два семестрові модулі. У кінцевому рахунку, оцінюється те, як студент протягом семестру готуються до лекційних занять, під наглядом викладача самостійно виконує практичні завдання та готується до їх презентації, готується до двох модульних контролів. 
Модульні контрольні роботи №1, №2 виконуються у письмовій формі. Максимальна оцінка за їх бездоганне виконання становить 60 балів, а саме: 30 балів за МКР-1 та 30 балів за МКР-2. 
Семестровий модуль № 1 (50 балів)
ПР-1 – 20 балів; термін представлення роботи – 8 тиждень.
МКР-1 – 30 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів 
Семестровий модуль № 2 (50 балів)
ПР-2 – 20 балів; термін представлення роботи – 15 тиждень.
МКР-2 – 30 балів (15 тиждень). Перескладання не передбачене.
Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів – 100 балів (3 кредити).
*
Умови допуску до підсумкового контролю
*
До заліку допускаються студенти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 30 % (є зарахованим 1 модуль).
*
Політика освітнього процесу
*
Студент зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної роботи питань, відвідувати консультації викладача, дотримуватись принципів академічної доброчесності. 
Несвоєчасне виконання МКР відповідає оцінці «0».
Під час контролю користування технічними засобами зв'язку вважається неприйнятним.