Етика

ID: 6268
Вибіркова дисципліна
Навчальна дисципліна загальної підготовки
Рік впровадження: 
2017.
Кількість кредитів ЄКТС: 
1.50.
Містить реферативну роботу
Форма контрою: 
Залік.
Кількість аудиторних занять: 
16 годин лекційних занять , 14 годин практичних занять.

Анотація навчальної дисципліни

Мета дисципліни

здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). 

 

Основні результати навчання

Мати навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах. Вміти визнавати різноманітність культур, проводити їх аналіз; сприймати особливості взаємодії в системі орієнтації іншої культури. Уміти враховувати знання процесів соціально-політичної історії України, правових засад та етичних норм у соціальній діяльності. Здатність пристосовуватись до обставин, що постійно змінюються в сфері професійної діяльності. Вміти використовувати відповідну термінологію, обговорювати факти та інтерпретації зрозумілою і чіткою мовою,тзастосовувати це в презентаціях, есе та дипломній роботі.

 

Форми організації освітнього процесу та види навчальних занять

  • Л – лекційні заняття;
  • ПЗ – практичні заняття;
  • СРС – самостійна робота здобувача вищої освіти;
  • МКР – модульна контрольна робота;
  • К – консультації;
  • З – залік – підсумковий контроль здійснюється у формі заліку.

 

Тематика та види навчальних занять

  • 1 тиждень 
    • Л 1. Предмет та завдання курсу «Етика». 
    • РР етап 1.
  • 2 тиждень 
    • ПЗ 1. Предмет та завдання курсу «Етика».
    • СРЗ. К.
  • 3 тиждень 
    • Л 2. Основні етапи розвитку етичних концепцій.
    • СРЗ. К.
  • 4 тиждень 
    • ПЗ 2. Основні етапи і проблеми етики.
  • 5 тиждень 
    • Л 3. Сучасні парадигми етики.
    • СРЗ. К. РР етап 2.
  • 6 тиждень 
    • ПЗ 3. Сучасна етика.
    • СРЗ. К.
  • 7 тиждень
    • Л 4. Етичні категорії.
  • 8 тиждень 
    • ПЗ4 Основні категорії етики.
    • СРЗ. К.,МКР 1.
  • 9 тиждень 
    • Л 5. Етичні норми наукових досліджень.
    • РР етап 3.
  • 10 тиждень 
    • ПЗ 5 Наукові дослідження та етика.
    • СРЗ. К.
  • 11 тиждень 
    • Л 6. Етичні конвенції та права людини.
  • 12 тиждень 
    • ПЗ 6 Права людини та етичність наукових досліджень.
    • СРЗ. К.
  • 13 тиждень 
    • Л 7. Парадокси етики.
    • РР етап 4.
  • 14 тиждень 
    • ПЗ 7 Дилема вагонетки та гарвардські моральні тести у системі наукового знання.
    • СРЗ. К.
  • 15 тиждень 
    • Л 8 Загальні тенденції розвитку етики.
    • МКР 2.

 

Індивідуальна робота:

Реферативна робота

Мета РР – розвиток самостійності студентів у доборі та опрацюванні джерел інформації з визначеної теми, удосконалення вмінь обирати суттєве, основне, а також давати оцінку проаналізованому та робити змістовні висновки.

Виконання реферативної роботи складається з 4 етапів: 

  • 1-3 тиждень – етап 1 – вибір та затвердження теми, попередній вибір наукових джерел, складання плану дослідження. 
  • 5-7 тиждень – етап 2 – обговорення теми, остаточний відбір наукових джерел, визначення методики та розробка інструментарію дослідження, підготовка чорнового варіанту реферативної роботи. 
  • 9-11 тиждень – етап 3 – отримання відгуку від наукового керівника, редагування та підготовка до захисту (презентація+доповідь).
  • 13-15 тиждень – етап 4 –  публічний захист.

 

Самостійна робота

Самостійна робота складає 15 годин. Розподіл самостійної роботи за видами навчальних робіт:

  • підготовка до лекційних занять – 0 години;
  • підготовка до практичних занять –  0 годин.
  • виконання реферативної роботи – 15 годин

 

Процедура оцінювання

Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Здобувачі протягом семестру готуються до лекційних та практичних занять або / та лабораторних занять, виконують дві модульні контрольні роботи. Для забезпечення оперативного контролю за успішністю та якістю рівня навчальних досягнень здобувачів вищої освіти дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Кожний модуль оцінюється у 50 балів 

Семестровий модуль № 1

  • ПЗ1. Оцінка за виконання – 6 балів. Термін надання – 2 тиждень.
  • ПЗ2. Оцінка за виконання – 6 балів. Термін надання – 4 тиждень.
  • ПЗ3. Оцінка за виконання – 6 балів. Термін надання – 6 тиждень.
  • ПЗ4. Оцінка за виконання – 6 балів. Термін надання – 8 тиждень.
  • РР(ч.1). Оцінка за виконання – 10 балів.
  • МК1. Модульна контрольна робота – 30 балів (8 тиждень). Перескладання можливе протягом 9–11 тижнів за розкладом консультацій.

Семестровий модуль № 2

  • ПЗ5. Оцінка за виконання – 6 балів. Термін надання – 10 тиждень.
  • ПЗ6. Оцінка за виконання – 8 балів. Термін надання – 12 тиждень.
  • ПЗ7. Оцінка за виконання – 8 балів. Термін надання – 14 тиждень.
  • РР(ч.1). Оцінка за виконання – 10 балів.
  • МК2. Модульна контрольна робота – 30 балів (15 тиждень).

Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів. Підсумковий контроль виконується у формі заліку. 

 

Умови допуску до підсумкового контролю

До заліку допускаються здобувачі вищої освіти, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж на 60 %. Залік відбувається за всіма тематичними (змістовними) модулями дисципліни. Складання/перескладання заліку відбувається за встановленим деканатом розкладом.

 

Політика освітнього процесу

Здобувач зобов’язаний своєчасно та якісно виконувати всі отримані завдання; за необхідністю з метою з’ясування всіх не зрозумілих під час самостійної та індивідуальної роботи питань, відвідувати консультації викладача. Дотримуватись принципів академічної доброчесності.

Робота, яка виконана після встановлених викладачем термінів, не приймається.

Відсутність здобувача на екзамені або на контрольній роботі відповідає оцінці «0».

Складання/перескладання екзаменів – за встановленим деканатом розкладом.

Під час лекції здійснювати телефонні дзвінки забороняється.

Заборонено використання будь-яких підручників, посібників, конспектів лекцій, шпаргалок під час проходження модульних контролів та складання екзамену з дисципліни.