Редакція освітньої програми
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
Ступінь вищої освіти – Бакалавр;
Спеціальність – 061 Журналістика.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
240 кредитів ЄКТС.
На основі повної загальної середньої освіти:
- за денною формою навчання – 3 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 4 роки 8 місяців.
На основі ступеня молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста):
- за денною формою навчання – 1 рік 10 місяців або 2 роки 10 місяців;
- за заочною формою навчання – 3 роки 8 місяців.
Строк перепідготовки з іншої спеціальності становить 1–2 роки.
- Підходи до викладання та навчання
-
Основними підходами до викладання є студентоцентрованість, індивідуально-особистісне і проблемно-орієнтоване навчання у формі лекцій, практичних занять, лабораторних робіт; самонавчання, індивідуальних консультацій; навчання під час проходження практик; передбачається участь у творчих проєктах, науково-практичних конференціях, семінарах, а також у тренінгах, майстер-класах фахівців з медіакомунікацій.
- Система оцінювання
-
Система оцінювання ґрунтується на принципах ЄКТС та здійснюється за 100-бальною шкалою.
Оцінка за шкалою університету Оцінка за шкалою ЄКТС Оцінка за національною шкалою Екзамени та диференційовані заліки Заліки 90–100 A Відмінно Зараховано 82–89 B Добре 75–81 C 67–74 D Задовільно 60–66 E 35–59 FX Незадовільно Не зараховано 0–34 F Кожний навчальний семестр містить два модульних контролі. Кожний модульний контроль оцінюється у максимально можливі 50 балів.
Якщо підсумковою формою контролю є залік, то підсумкова оцінка формується як накопичувальна за результатами оцінювання всіх навчальних елементів, які заплановані на семестр для виконання здобувачами вищої освіти. Оцінку «зараховано» отримують здобувачі вищої освіти, які виконали всі навчальні елементи не менш, ніж на 60 %.
До екзамену допускаються здобувачі, які виконали всі види навчальних елементів навчальної дисципліни на не менш, ніж 60 %.
Критерії оцінювання кожного навчального елемента визначені в робочій програмі навчальної дисципліни і доводяться до відома здобувачів на першому в семестрі занятті відповідно до положення про робочу програму навчальної дисципліни.
Оприлюднення змісту навчальної дисципліни та критеріїв оцінювання здійснюється через силабуси дисциплін, які розміщені на офіційному вебсайті університету.
Здобувачі зобов’язані дотримуватись принципів академічної доброчесності при виконанні модульних контрольних робіт, поточних контрольних завдань, індивідуальних завдань з дисципліни.
- Ресурсне забезпечення реалізації програми
-
Специфічні характеристики кадрового забезпечення
Викладацький склад відповідає Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти. 80 % професорсько-викладацького складу мають наукові ступені.
Специфічні характеристики матеріально-технічного забезпечення
У процесі реалізації програми використовуються навчальні приміщення, устаткування, мультимедійне обладнання; наявна необхідна соціально-побутова інфраструктура: https://op.edu.ua/about/reports#11
Специфічні характеристики інформаційно- методичного забезпечення
У процесі реалізації програми використовуються::
- електронні матеріали, зокрема навчально-методичні комплекси дисциплін, авторські розробки (https://op.edu.ua/library, https://el.opu.ua/course/index.php?categoryid=68), та віртуальне навчальне середовище Google Class з відповідним навчально-методичним забезпеченням;
- офіційний сайт ОП − https://op.edu.ua − містить інформацію про освітні програми, інформаційні картки навчальних дисциплін, навчальну, наукову і виховну діяльність, структурні підрозділи, правила прийому, контакти.
- Академічна мобільність
-
Нормативно-правові акти
Академічна мобільність регламентується Постановою КМУ № 579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12 серпня 2015 року та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність (нова редакція). (Введено в дію наказом ректора від 3 жовтня 2019 № 37). https://op.edu.ua/document/2501
Національна кредитна мобільність
На основі двосторонніх договорів між ОП та ЗВО України.
Міжнародна кредитна мобільність
У рамках програм ЄС Еразмус + на основі спільних договорів між Державним університетом «Одеська політехніка» та університетами партнерами.
Можливість продовжити навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.
Випускники зможуть працювати на посадах журналіста, адміністратора телевізійних передач, фахівеця з інтерв’ювання, фотокореспондента, асистента режисера телебачення, адміністратора програм радіо та телебачення тощо.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
Інтегральна компетентність
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в галузі соціальних комунікацій, що передбачає застосування положень і методів соціально-комунікаційних та інших наук і характеризується невизначеністю умов.
Загальні компетентності
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- Здатність бути критичним і самокритичним.
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
- Здатність працювати в команді.
- Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
- Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій.
- Здатність спілкуватися державною мовою.
- Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Спеціальні компетентності
- Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
- Здатність формувати інформаційний контент.
- Здатність створювати медіапродукт.
- Здатність організовувати й контролювати командну професійну діяльність.
- Здатність ефективно просувати створений медійний продукт.
- Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.
- Здатність установлювати комунікацію з представниками різних інституцій та організацій на правових засадах із дотриманням професійної етики і доброчесності.
- Здатність до творчості, креативного вирішення проблемних ситуацій, продукування інноваційних ідей та їх впровадження у професійну діяльність.
- Здатність аналізувати, критично оцінювати, редагувати авторські матеріали та просувати їх на різних медіаплатформах.
- Здатність виявляти особливості медіавиробництва, медіатворчості та медіаспоживання, оцінювати їх ефективність та за потреби корегувати.
- Здатність аналізувати тенденції сучасного інформаційного ринку для провадження бізнес-діяльності в медіасфері.
- Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
- Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
- Оцінювати свій або чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або з колегами.
- Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
- Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
- Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків.
- Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
- Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
- Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
- Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою.
- Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію іноземною мовою.
- Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт або на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
- Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації.
- Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію.
- Розміщувати оперативно інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах.
- Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційних ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
- Встановлювати комунікацію із суб’єктами інформаційних послуг, користувачами, партнерами, органами влади та управління на засадах професійної етики і доброчесності.
- Критично оцінювати, редагувати авторські матеріали з метою ефективного впливу на масову аудиторію.
- Наводити аргументи щодо донесення необхідної інформації, просування ідей, технологічних рішень у різних сферах соціальних комунікацій.
- Забезпечувати громадськість якісною щодо змісту, форми та впливу масмедійною продукцією.
- Прогнозувати тенденції розвитку медіаринку, попереджати негативні наслідки, корегувати професійну діяльність.
За державним замовленням
Навчання за програмою безкоштовно для осіб, які за конкурсом здобули право навчатися за державним замовленням.
У разі потреби додатково оплачується вартість проживання у гуртожитку та додаткові (за межами освітньої програми) освітні послуги.
За договором (контрактом)
Для осіб, що навчаються за рахунок коштів фізичних або юридичних осіб, розмір плати за навчання, а також порядок оплати встановлюються у договорі (контракті), що укладається між університетом та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати, та складає:
Вартість підготовки для громадян України; для іноземних громадян та осіб без громадянства, які постійно проживають в Україні
2023 рік вступу
2022 рік вступу
2021 рік вступу
2020 рік вступу
2019 рік вступу
2018 рік вступу
2017 рік вступу
Вартість підготовки для іноземних громадян та осіб без громадянства, які постійно проживають за межами України
2020 рік вступу
2019 рік вступу
2018 рік вступу
2017 рік вступу
Плата за навчання може змінюватись один раз на рік на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік.
У разі потреби додатково оплачується вартість проживання у гуртожитку та додаткові (за межами освітньої програми) освітні послуги.
Бакалаврат на базі повної загальної середньої освіти
Бакалаврат на базі ступеня молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста) 3р
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Курсові проекти
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Курсові проекти
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
Навчальні дисципліни загальної підготовки
Навчальні дисципліни професійної підготовки
Курсові проекти
Практична підготовка
Атестація
Навчальні дисципліни індивідуального вибору
На сьогодні є небагато освітніх програм, які забезпечують широкі можливості в пошуку свого місця на ринку праці. Закінчивши навчання, Ви зможете працювати журналістами, адміністраторами, режисерами, фотокореспондентами, медіаменеджерами, фахівцями із зв’язків з громадськістю та пресою, рекламістами, прессекретарями в різних державних і недержавних організаціях, фахівцями з видавничо-поліграфічного виробництва та ін.
Якщо ці професії Вам до душі, тоді наша програма – найкращий вибір для Вас! Ми знаємо, що відбувається в сучасній журналістиці. Ми надаємо найсвіжіші знання на лекціях та практичних заняттях.
Ви дізнаєтеся, як сьогодні змінюються вимоги до журналістів, як цифровізація змінює медіаконтент, чим відрізняється чи не відрізняється регіональна журналістика від національної, якими є останні тенденції у інформаційній сфері. Ви матимете справу з різними формами інтернет-журналістики, навчитеся робити моніторинг громадської думки. Матимете справу з використанням соціальних мереж у журналістиці, проводитимете журналістське розслідування, порівнюватимете вітчизняну медіасистему із зарубіжною. Ми забезпечимо Вам можливість проходити практику в кращих ЗМІ.
Вас чекають семінари, тренінги, майстер-класи від відомих українських і зарубіжних журналістів та медіатренерів.
Ви отримаєте необхідні теоретичні знання та практичні навички в галузі засобів масової інформації та комунікації. І багато-багато іншого…